اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی زهرا کاظمی

پسر عزادار زهراکاظمی قصد دارد از دولت‌های ایران و کانادا به مجامع بین‌المللی شکایت کندهرچند عکس‌برداری از اطراف زندان اوین علت دست‌گیری زهرا کاظمی اعلام شده‌بود، اما گفته می‌شود وی قصد داشته تصاویر مستندی را که از تاسیسات هسته‌ای ایران تهیه کرده‌بوده به قیمت بالایی به یکی از آژانس‌های خبری خارجی (احیانآ رویترز) بفروشد. با توجه به گفته‌های اخیر مسئولین ایرانی مبنی بر عدم وجود سلاح‌های اتمی در ایران، نگرانی آنان از فعالیت‌مطبوعاتی کاظمی بی‌مورد به‌نظر می‌رسد.
به‌گفته‌ی یکی از دوستان نزدیک زهرا کاظمی که تا چندی پیش برای یکی از روزنامه‌های چاپ ایران و همین‌طور چند آژانس ‌خبری عکاسی می‌کرد
، کاظمی اخیرآ و در پی بالاگرفتن مشکلات خانوادگی‌اش گرایش شدیدی به مصرف الکل و گاه قرص‌های شادی‌زا پیدا کرده‌بود که همین مسئله باعث شد در یکی از ایست‌های بازرسی بین‌شهری به وی مشکوک شوند و دستگیرش کنند. پس از دستگیری و احراز هویت او، ماموران تصمیم می‌گیرند وی را آزاد کنند که پیداکردن چند قطعه‌ عکس از تاسیسات اتمی ایران در میان وسایل او، آن‌ها را مشکوک می‌کند و تحت بازرسی قرار می‌گیرد. 
این دوست زهرا کاظمی که با او رابطه‌ی‌عاطفی‌نزدیکی داشته‌است می‌گوید:«زهرا پس از اعتیاد به الکل، یک‌بار دچار ایست‌قلبی ناقص شده‌بوده و گاه‌گاهی از درد در ناحیه‌ی جناقی سینه رنج می‌برده‌است.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد