امکانات تازه‌ در JameJam Online

جام‌جم‌آن‌لاین (که دکتر یونس شکرخواه سردبیری آن‌را برعهده دارد)به‌عنوان نخستین روزنامه‌ی سایبرایرانی دوامکان تازه را به مجموعه‌ی انتخاب‌های قبلی خود افزوده‌است.
در بخش اسناد از این پس می‌توانید به اسناد مهم ملی و بین‌المللی در قالب طرح‌ها، بیانیه‌ها، قطع‌نامه‌ها و سایر مصوبات دست یابید. این بخش با داده‌هایی که در اختیار می‌گذارد، سعی دارد امکان ارزیابی دقیق‌تر از مقولات روز را فراهم آورد.
در Events & Trends هم برای کاربران انگلیسی‌زبانی که به جام‌جم‌آن‌لاین می‌آیند درباره‌ی رویدادهای جاری ایران یا مسائل مرتبط با آن اطلاعات داده می‌شود.

دبیر استانداردها

روزنامه‌ی نیویورک‌تایمزروزنامه‌ی نیویورک‌تایمز برای خود دبیری آورده که او را دبیر استانداردها نامیده‌است. آلن سیگال (Allan Siegal) درواقع نخستین دبیر استانداردها در نیویورک‌تایمز است و اخبار روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز را از جنبه‌های گوناگونی چون اعتبار منبع، سطر منبع (‌Dateline)، امضای نویسنده  (Byline) و غیره چک خواهدکرد. آلن سیگال که خود از نویسندگان شیوه‌نامه‌ی نیویورک‌تایمز است بر روند ایجاد رهنمودهای خبری برای نیویورک‌تایمز نظارت خواهدداشت. او از نظر جایگاه در سازمان تحریریه‌ای نیویورک‌تایمز در مقام دستیار دبیرعامل (assistant managing editor) قرار گرفته‌است .
جیسون‌بلربه نظر می‌رسد حضور آلن‌سیگال 63ساله در تحریریه‌ی نیویورک‌تایمز در پی دردسرسازی‌های جیسون‌بلر صورت می‌گیرد . جیسون‌بلر خبرنگار سیاه‌پوست روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز بود که با ارائه‌ی گزارش‌های جعلی بزرگ‌ترین رسوایی حرفه‌ای را برای نیویورک‌تایمز 152ساله رقم زد. 
این روزها جیسون‌بلر که بدبختانه مورد حمایت هاول رینز، سردبیر وقت نیویورک‌تایمز هم بوده‌است دوباره و این‌بار در قالب کتاب «به آتش‌کشیدن خانه‌ی ارباب‌م: زندگی من در نیویورک‌تایمز» شیوه‌ی مدیریت نیویورک‌تایمز را به چالش کشیده‌است، نیویورک تایمزی که به خاطر پوشش خبری حملات ۱1سپتامبر تحت سردبیری رینز 7 جایزه‌ی پولیتزر دریافت کرد.

تیراندازی به سفارت بریتانیا

برای خواندن متن انگلیسی کلیک کنید.از تهران گزارش شده‌است که در پی شلیک پنج گلوله به ساختمان سفارت‌بریتانیا در تهران، این سفارت به‌روی مراجعان بسته شده‌است... ادامه مطلب